maanantai 18. helmikuuta 2013

Rannerengas

Testasin miten onnistuu memorywirestä rannerengas, jossa on lukko mukana. Ainakaan itselläni nuo memorywireen tehdyt moninkertaiset renkaat eivät pysy mukana menossa. En tiedä sitten pitäisikö montakin kierrosta tehdä, että pysyisi.

Tämä toimii paremmin; kalkkikiveä, kristalleja, blingbling-rondelleja ja papukaijalukko, eikä lähde kädestä :)



Lisäksi kurkistus korupöydälleni; käytössäni on vanha puurunkoinen ompelupöytä, jossa tuo varsinainen korustelutila on tuo pieni läntti etualalla :) mulla kun pöytä aina kummasti täyttyy muusta. Kolme Motonetin lokerikkoa (erittäin toimivia!) edessä, lisänä epämääräinen kasa erilaisia pussukoita, rasioita yms. Melko ahdasta, sekaista mutta toimivaa..

Ja tästä samalla haaste teille kanssakoruilijoille: miltä teidän pöytänne näyttävät?



5 kommenttia:

  1. Kyllä nuo memory wiret useamman keroksen vaatii että alkaa pysymään.

    Hieno säilyysjärjestelmä sulla! Mista nuo laatikostot olet hankkinu?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Motonetista :) 19,90€ kipale.

      Poista
    2. Aika samanmoiselta näyttää,mun laatikot enimmäkseen Claes Ohlssonilta.
      http://korustamo.blogspot.fi/2013/01/suuri-ja-onnellinen.html

      Kiva rannekoru,samantyyppistä ratkaisua olen myös tehnyt ,mutta lisännyt pikku ketjun ja leikannut vaijerin hieman lyhemmäksi silloin.

      Poista
  2. Olen minäkin tehnyt muutaman lukon kanssa, oikein hyvin toimii! Ilman lukkoa teen yleensä 4 kierrosta ja itsellä ainakin on pysynyt mukana, en sitten tiedä kuinka vauhdikas sinä olet :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun ongelma saattaa vauhdin lisäksi olla paksu ranne :) eli kun nuo memorywiret on tehty tiettyyn kokoon, ni se on liian pieni mulle. Ikäänkuin pomppaa tuo koru ranteesta osin pois.

      Poista