sunnuntai 6. toukokuuta 2012

Sinistä helmeä..

Sininen väri ei ole minun värini, tästä syystä en ole aiemmin tehnyt sinisiä korujakaan. Ja joo, minusta turkoosi ei ole sininen :)
Nyt kuitenkin väänsin sinisen avainkorun ja rannekorun. Valkoista taustaa vasten näyttivät todella kauniilta. Vai mitä mieltä olette? :)

Lasihelmiä, hopeoituja välihelmiä ja korumetallinen rinkula ja lukko.








Rannekoru kuminauhaan foliolasihelmistä ja hopeoiduista välihelmistä.





Ja vielä kaulakoru: värjättyjä jade-helmiä hopeoidussa langassa, korumetallia.



6 kommenttia:

  1. Minä olen kyllä sinisen ystävä. Ja kauniita olet tehnyt taasen. Suosikkini on rannekoru, todella upea!

    VastaaPoista
  2. Kiva kun löysit blogini - ja kiitos tunnustuksesta:) Katselin sun luomuksia ja näyttävät mun silmissäni kauniilta. Tulen varmasti seurailemaan jatkossakin ;)

    VastaaPoista
  3. Juhlavaa sinistä! Ylin koru on jotenkin niin kuninkaallisen oloinen! Ja aivan ihania nämä kaikki. Alin on oikea kesäkoru <3

    VastaaPoista
  4. täällä kans yksi sinisen ystävä ilmoittautuu :) minua näistä säväytti eniten tuo rannekoru, mutta vain hitusen siitä jää jälkeen avainkoru, ja hyvänä kolmosena miltei samaan syssyyn tulee kaulakoru :)

    VastaaPoista
  5. Kiitos kommenteista! Alin kaulakoru on ollutkin kovassa käytössä :)

    VastaaPoista